21 Kasım 2015 Cumartesi

"Seyreyle Güzel"

Bir bloga Erkan Oğur'dan Seyreyle Güzel ile başlamak kadar naifi yoktur düşündüm. Hatta ve hatta Eşkıya kadar incesi, sarıp sarmalayanını ııh imkanı yok bulamazdım. Hele ki o türküye bir Şener Şen girişi vardır ki, insanı diyar diyar gezdirir.

-ekşiya ne?
-ee yol kesen, haraç alan, dağlarda yaşayan. yani senin benim gibi insanoğlu...
-sen ekşiya tanır mısın?
-birini bilirem. adı barandı.

İşte tüm bu sebeplerden ötürü, adı güzel kendi güzel adamdan herkeslere gelsin. Bilmeyen öğrensin, bilen de kalbine nakış nakış işlesin diye. İşte sözleri ve sesleri tam olarak aşağıdadır.

"seyreyle güzel kudret-i mevlam 
neler eyler canan canan 
allaha sığın adli-tealam neler eyler 
meyl eylemezem gayrısına 
tövbeler olsun canan canan 
hem yüzleri dost, özleri düşmandan usandım 
suları şikest meyleri kalp 
hasreti haktan canan canan 
bir ane değin ettiğim isyandan utandım"

http://www.mp3indirdur.com/30005-mp3-erkan-ogur-seyreyle-guzel-indir.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder